מה הוא תיווך בוטיק ולמה הוא כדאי יותר עבורך

לקיים עסקה הוגנת

ניתן לך את המפתח להצליח

מה היתרונות של תיווך בוטיק ביחס לתיווך רגיל

היתרונות שיש בתיווך בוטיק:

1. הפרסום

הפרסום שמבצע המתווך הוא ממוקד אך ורק לנכס שלך היות וכך ניתן למקד קהלי יעד ולטרגט נכון יותר לכן יהיה זה יותר פרסום ממומן מאשר אורגני, והפרסום יהיה ממוקד לקהלי יעד ספציפיים.

2. המאמץ

הוא משקיע יותר מאמץ בנכס שלך היות והוא לא מחזיק הרבה נכסים במלאי, כך שהאנרגיה שלו ממוקדת מאד.

3. תפיסת הקהל הישראלי - מניעת הטעיה

בתיווך בוטיק, המתווך עובד על מנת למנוע הוזלה של הנכס בתפיסת דעת הקהל הישראלי לכן הפרסומים יהיו ממותגים בצורה מקצועית וכאלו שלא מסתירים את העובדה שמדובר בתיווך. הפרסומים של מתווך בוטיק לא יטעו את קהל הלקוחות הפוטנציאלים כפי שעושים במשרדי התיווך השונים, כן, אף הגדולים ביותר.

4. הפאסון של הנכס - הצגתו

מתווך בוטיק לא יפרסם פוסטים של אותו הנכס על בסיס יומי מה שעושים כל המתווכים האחרים. ערך הנכס נמדד גם בפאסון וביוקרה של איך שהוא מוצג, פרסום פוסטים אורגניים יום יומיים יוזילו את הפאסון של הנכס.

5. מדידה - מידע על סוג קהל הפונים

בתיווך בוטיק המתווך יתקין מספרי טלפון מדידים שמספרים לו מאיפה אנשים הגיעו, מי הם, האם נשים, גברים, אולי משקיעים, מתי נכון לפרסם, איפה נכון לפרסם ועוד מלא נתונים שמסייעים בקביעת הקמפיין הנכון לנכס שלך.

6. מדיה חברתית

בתיווך בוטיק יעשה שימוש ממומן במדיה החברתית תוך בחירת שתי פלטפורמות המתאימות לשיווק נכסי נדל"ן. זאת לעומת רוב המתווכים שמבטיחים לעשות זאת... ביננו, מתי ראיתם פרסומת ממומנת של דירה ספציפית? בדקו אותנו, כנסו לפייסבוק שלכם וחפשו פרסומת ממומנת לדירה יד2 למכירה באזור שלכם. תגלו רק פרסומות של פרויקטים וקבלנים.

7. שיתוף פעולה עם מומחים בפרסום

בתיווך בוטיק אנחנו שוכרים חברה מקצועית שתעשה את עבודת הפרסום עבורנו. אנחנו רוצים לדעת בדיוק מי קהל הפונים ולשם כך יש בעלי מקצוע. כך נוכל לתת להם הגדרות של קהל היעד שאנחנו רוצים להגיע אליהם. הריי אנחנו מומחים בזיהוי קהלי היעד והם מומחים בלעזור לנו להגיע אליהם.

8. הדיווח

בתיווך בוטיק תקבלו דיווח שבועי על הנעשה עם הנכס שלכם באופן כללי.

9. הפרסום באתר שלנו

אצלנו הנכס מקבל עמוד שלם משלו, ללא פרסומות של נכסים אחרים, הדף משמש גם כדף נחיתה והוא מקודם מהיר בגוגל בצורה מקצועית תוך SEO מתקדם שמסייע להגיע לקהלי היעד המיוחדים. זהו דף המשמש גם לפרסום אורגני וממומן במדיה החברתית. 

גלה איך הנכס שלך יראה באתר שלנו - דף לדוגמא

מי הם קהל המוכרים ומה קורה להם

כאשר אתם מוכרים את הדירה שלכם, המחשבה הראשונה היא "לא רוצים מתווך". לאחר כמה חודשים שהדירה לא נמכרת, מה שקורה ברוב מוחלט של המקרים, מחליטים לשכור את שירותיהם של כמה מתווכים במקביל תוך מחשבה -  "אני לא נותן בלעדיות לאף מתווך".

חשוב לצפות בסרטון ההסבר "הסוד לעבודה נכונה עם מתווך"

במצב דברים זה הדירה מפורסמת ע"י כמה מתווכים ובמחירים משתנים, ריבוי פרסומים בשמות אחרים...

והקהל הישראלי, או הקהל הזה רואה הכל מהכל, הוא מיד מזהה את המצוקה.

בחלק מהפרסומים אותם מתווכים לא מעלים תמונות ו/או מעלים תמונות לא מקצועיות ולא משקפות של הנכס, הם מתמחרים לא נכון, מפרסמים מספרי טלפון לא מדידים (שמגלים מי חייג ומאיזה עמוד), כל אלו משקפים מצוקה מצד בעל הנכס, כן, אפילו כאשר אין מצוקה כלל.

גרוע מכך, מתווכים אחרים מפרסמים מספרי טלפון לדיוג - צייד מספרים, אתם מחייגים והם מכניסים אתכם למאגר "לקוחות" פוטנציאליים.

מה חשוב לדעת:

כאשר מתווך רגיל עובד על נכסים, הוא עובד על 10 נכסים ולעיתים יותר מזה. הוא לא יכול להרשות לעצמו לרכז אנרגיה בנכס שלכם.

בתיווך בוטיק, הנכס שלכם הוא מרכז הבמה, הוא מקבל את מלוא תשומת הלב, ההשקעה, הניתוח, הפילוח, החשיבה ומערכת השיקולים.

מתווך שעובד בוטיק לא יעבוד על יותר מ - 5 נכסים במקביל כדי שיוכל להעניק ללקוחותיו את מלא תשומת הלב והאנרגיה.

אני רוצה תיווך בוטיק

ניתן לפנות אלינו ישירות בהודעת WhatsApp

1-4-593x600.png