מה הוא תיווך בוטיק ולמה הוא כדאי יותר עבורך
תיווך בוטיק, שירות אישי ואיכותי במיוחד בשבילך

השאלה מה הוא תיווך בוטיק מעוררת מחשבה מחודשת על עולם התיווך, מה הייתרונות ואיך הדבר מתאים לשיווק ותכנון העבודה על הבית שלך?
מכירה או קניה של הבית החדש היא העסקה הגדולה ביותר שרובנו עושים במהלך חיינו, ובד"כ נעשה זאת פעם או פעמיים בחיים. תמיד יהיו כאלו שיעשו יותר מעסקה אחת או שניים. כאשר מתכוונים למהלך כזה, ישנם הרבה נתונים שחשוב מאד לקחת בחשבון, בהם; אופן התמחור, דרך השיווק, איך משווקים בתקופות מורכבות, מה עושים כאשר אין טלפונים, מה עושים עם ריבוי טלפונים, איך מנהלים את הצעות המחיר ועוד שלל נושאים מורכבים ומאתגרים.
בדיוק לשם כך מוקמים משרדי תיווך מקצועיים וטובים, וישנם משרדים המתמחים בלתת שירות V.I.P ללקוחותיהם, קראו מה הוא תיווך בוטיק ואיך הוא יכול לעזור לכם...
אז מה זה תיווך בוטיק?!
משמעות המילה בוטיק שמקורה בצרפתית - Boutique מתייחסת לחנות מיוחדת המציעה מציאות ומתמחה בשיווק ומכירה של פריטים ייחודיים, נדירים , ואף אופנתיים, למשל, בגדים שנתפרו במיוחד עבור מישהו או במידות ספציפיות, בגדים שעוצבו במיוחד בהזמנה עם דרישות ספציפיות, וכו'. כיום המונח מתייחס למגוון בלתי נלאה של תחומים, למשל, מלון בוטיק שהוא למעשה מלון עצמאי קטן שהמטרה שלו היא ליצור הבדלה - אני קטן וייחודי מול גדולים וסטנדרטיים. למעשה, בוטיק מתייחס בעיקר למוצרים ו/או שירותים ייחודיים הנמכרים בכמות קטנה ובמחירים גבוהים בגלל ייחודם, מוצר בוטיק אם הוא שירות ואם הוא מוצר פיזי נחשב לאיכותי יותר היות והוא מקבל את מלא תשומת הלב וההשקעה זאת לעומת מוצרים ושירותים סטנדרטיים שנותנים מענה להמונים ובכך איכותו נמוכה יותר.
מה הם היתרונות של תיווך בוטיק ביחס לתיווך רגיל?!

אנחנו בבתים ודירות מתחייבים לקיים עסקה הוגנת עם מקצוענים שמלווים אותך

בתים ודירות מתחייבת לשירות הטוב ביותר עד חתימת החוזה, ניתן לך את המפתח להצלחת העסקה
1. הפרסום
הפרסום שמבצע מתווך הבוטיק הוא ממוקד אך ורק לנכס שלך היות וכך ניתן למקד קהלי יעד ולטרגט נכון יותר, לכן, יהיה זה יותר פרסום ממומן מאשר אורגני, והפרסום יהיה ממוקד לקהלי יעד ספציפיים. מתווך מקצועי יעסיק חברה מיוחדת שתעסוק בקידום השיווק של הנכס. לא רק לוחות נדל"ן רגילים אלה עבודה ממוקדת המגיע בדיוק לקהלי היעד הנכונים והמתאימים לנכס עצמו.
2. המאמץ
מתווך שעושה עבודת בוטיק משקיע יותר מאמץ בנכס שלך היות והוא לא מחזיק הרבה נכסים במלאי, כך שהאנרגיה שלו ממוקדת מאד. יש לו את הכלים ואת הזמן לבדיקת כל פעולת שיווק, ליזום פעולות נוספות, לבחון אפשרויות שונות ולמקסם תוצאות.
3. תפיסת הקהל הישראלי - מניעת הטעיה
בתיווך בוטיק, המתווך עובד על מנת למנוע הוזלה של הנכס בתפיסת דעת הקהל הישראלי לכן הפרסומים יהיו ממותגים בצורה מקצועית וכאלו שלא מסתירים את העובדה שמדובר בתיווך. הפרסומים של מתווך בוטיק לא יטעו את קהל הלקוחות הפוטנציאלים, אמת בפרסום מביאה בדיוק את הלקוח המתאים ביותר לביצוע העסקה.
4. הצגת הנכס, הפאסון, הנראות
מתווך בוטיק לא יפרסם פוסטים של אותו הנכס על בסיס יומי מה שעושים כל המתווכים האחרים. ערך הנכס נמדד גם בפאסון וביוקרה של איך שהוא מוצג, פרסום פוסטים אורגניים יום יומיים יוזילו את הפאסון של הנכס.
5. מדידה - מידע על סוג קהל הפונים
בתיווך בוטיק המתווך יתקין קודים מיוחדים בפרסומים והם מדידים, אלו קודים שמספרים לו מאיפה אנשים הגיעו, מי הם, האם נשים, גברים, מה הגילאים, אולי אלו משקיעים, מתי נכון לפרסם, איפה נכון לפרסם ועוד מלא נתונים שמסייעים בקביעת הקמפיין הנכון לנכס שלך.
6. מדיה חברתית
מתווך בוטיק יעשה שימוש ממומן במדיה החברתית תוך בחירת שתי פלטפורמות המתאימות לשיווק נכסי נדל"ן. זאת לעומת רוב המתווכים שמבטיחים לעשות זאת... ביננו, מתי ראיתם פרסומת ממומנת של דירה ספציפית? בדקו אותנו, כנסו לפייסבוק שלכם וחפשו פרסומת ממומנת לדירה יד2 למכירה באזור שלכם. תגלו רק פרסומים של מתווכים שעושים עבודה ידנית ולא ממומנת ומציפים את הרשת בנכס שלך, בכך הם פוגעים בנכסים שהם משווקים, לחילופין תמצאו פרסומות של פרויקטים וקבלנים. לא תראו פרסום ממומן איכותי לדירה של אדם פרטי.
7. שיתוף פעולה עם משרדי תיווך אחרים
בתיווך בוטיק אנחנו משתפים מתווכים אחרים שלהם יש מאגר לקוחות שבתוכו עשוי להיות הלקוח הפוטנציאלי המתאים ביותר. בשיתוף כזה אנחנו דואגים להגינות ויושרה מול משרדי התיווך כדי שאלו ירצו לסייע לקיום עסקה. הרעיון הוא שאדם פרטי לא יפנה להרבה מתווכים שכל אחד יעשה ככל העולה על רוחו בפרסום, הכל מתרכז במקום אחד תוך פיקוח ובקרה. קרא מה הוא הסוד לעבודה נכונה עם מתווך.
8. הדיווח
בתיווך בוטיק תקבלו דיווח שבועי על הנעשה עם הנכס שלכם באופן כללי.
9. הפרסום באתר שלנו
אצלנו הנכס מקבל עמוד שלם משלו, ללא פרסומות של נכסים אחרים, הדף משמש גם כדף נחיתה והוא מקודם במהירות בגוגל בצורה מקצועית תוך ביצוע SEO מתקדם שמסייע להגיע לקהלי היעד המיוחדים. זהו דף המשמש גם לפרסום אורגני וממומן במדיה החברתית.
גלה איך הנכס שלך יראה באתר שלנו - דף לדוגמא
מי הוא קהל המוכרים ומה קורה לו
כאשר אתם מוכרים את הדירה שלכם, המחשבה הראשונה היא "לא רוצים מתווך". לאחר כמה חודשים שהדירה לא נמכרת, מה שקורה ברוב גדול של המקרים, מחליטים לשכור את שירותיהם של כמה מתווכים במקביל תוך מחשבה - "אני לא נותן בלעדיות לאף מתווך". מכיוון שכך, מומלץ מאד וחשוב מאד לצפות בסרטון ההסבר "הסוד לעבודה נכונה עם מתווך"
במצב בו הדירה לא בבלעדיות והיא נמצאת בידיהם של כמה מתווכי דירות והיא מפורסמת ע"י כמה מתווכים ובמחירים משתנים, ריבוי פרסומים בשמות אחרים, והקונה הישראלי רואה את ריבוי הפרסומים, הוא מיד מזהה את המצוקה של המוכר ונמצא בעמדת כוח מול המתווך ו/או מול המוכר.
בחלק מהפרסומים אותם מתווכים לא מעלים תמונות ו/או מעלים תמונות לא מקצועיות ולא משקפות של הנכס, הם מתמחרים לא נכון, מפרסמים מספרי טלפון לא מדידים (שמגלים מי חייג ומאיזה עמוד), כל אלו משקפים מצוקה מצד בעל הנכס, כן, אפילו כאשר אין מצוקה כלל.
מה חשוב לדעת:
כאשר מתווך רגיל עובד על נכסים, הוא עובד על 10 נכסים ולעיתים יותר מזה. הוא לא יכול להרשות לעצמו לרכז אנרגיה בנכס שלכם. בתיווך בוטיק, הנכס שלכם הוא מרכז הבמה, הוא מקבל את מלוא תשומת הלב, ההשקעה, הניתוח, הפילוח, החשיבה ומערכת השיקולים. מתווך שעובד בוטיק לא יעבוד על יותר מ - 5 נכסים במקביל כדי שיוכל להעניק ללקוחותיו את מלא תשומת הלב והאנרגיה.