תכנית שיווק בסיסית לדוגמה

מחויבים להגינות

אנחנו המפתח להצלחה
הפעילות של בתים ודירות היא ענפה והיא מנצלת את מקסימום האפשרויות על מנת להשיג את קהל היעד הנכון עבור הדירה אותה היא משווקת, וכדי להצליח אנו פועלים בערוצים רבים המותאמים לשוק הישראלי. לפניכם דוגמה אחת בסיסית לתכנית שיווק של בתים ודירות בכפוף להסכם הבלעדיות;
המדיה החברתית:
-
צילום הנכס ע"י צלם מקצועי, בנכסים מסוימים אף צילום סרטון
-
הפצה אורגנית בפייסבוק, בניית פוסטים ופרסום בקבוצות רבות רלוונטיות
-
פרסום ממומן בפייסבוק הכולל בניית קמפיינים מכוונים במיוחד לקהלי יעד
ספציפיים מבוצע ע"י חברה חיצונית המתמחה בשיווק ברשת החברתית -
הפצה אורגנית ב – Linkedin זירת אנשי העסקים המובילים בארץ
פרסום בפלטפורמות מוכרות:
-
פרסום ממומן ביד2
-
פרסום ממומן באתר OnMap
-
פרסום ממומן באתר מדל"ן
-
הפצת עלונים בתיבות דואר באזור הנכס
-
קיום יום פתוח לסוכנים בשבוע השלישי עד חודש
-
קיום יום פתוח לקהל הרחב בשבוע השמיני לתקופת השיווק
-
שילוט הנכס לאחר תקופה של שבועיים שלושה
-
פרסום הנכס באתרים של בתים ודירות
-
בניית דפי נחיתה מקצועיים
-
יצירת קשר טלפוני עם מאגר לקוחות קיימים
-
הפצת הנכס בקבוצות WhatsApp מיוחדות
-
הפצת הנכס בדיוור ישיר במייל קמפיין של אתר בתים ודירות
איך זה מבוצע
שיווק נכס הוא עניין למקצוענים, וכחברה המנוסה שנים אנחנו בונים את השיווק בשלבים, כל פרסום חל במועד שונה ולאחר פרק זמן מסוים בו הפרסום הקודם סיפק את הנתונים הרלוונטיים להמשך השיווק.
שיווק נעשה ע"פ פרמטרים מדידים מיוחדים המספקים מידע מדויק לגבי קהל היעד לכן הדבר מבוצע בשלבים, אנחנו יודעים לקבל מדדים מכל הפלטפורמות השונות ולבנות את השלב הבא כדי למקד את השיווק בדיוק לקונים הפוטנציאליים ובתוך כך לסנן את רעשי הרקע.
לעתים ייתכנו מצבים בהם לא יבוצעו כל פעולות השיווק שלעיל, הכל תלוי בפרקי הזמן ובמועד המכירה של הנכס. תיווך בוטיק ממקד את כל האנרגיה בנכס שלך, לכן הסיכויים שלנו להצליח גבוהים יותר בדיוק מטעמים אלו. השאלה היא לא אם נמכור את הנכס, השאלה היא מתי ואיך. ואנחנו יודעים שנביא את התוצאה הטובה ביותר.
אנחנו מומחים בתחומנו ושמנו לעצמו את דגל השירות כנר לרגלנו, בטוחני שהתוצאות תהיינה כאלו שיגרמו לכם להמליץ על בתים ודירות כנותני השירות הטובים ביותר